Advarsel i arbeidsforhold
3. august 2021
Advarsler er tema for denne episoden av «Råd om rett – samtaler om arbeidsliv»
- Når kan man gi en arbeidstaker advarsel, og hva bør stå i den?
- Hva slags konsekvenser får det for arbeidsforholdet, og hvor lenge kan den oppbevares?
Lytt 🎧
Relaterte artikler
- Omplasseringsplikt før oppsigelse grunnet arbeidstakers forhold?
- Sommervikarer – hva må arbeidsgiver huske på?
- Fleksibel arbeidskraft uten «null-kontrakter»
- Sluttavtaler
- Arbeidsavtaler - er du forberedt til 1. juli?
- Husk! Nye krav til innhold i arbeidsavtaler fra 1. juli 2024
- Omstilling 3: Kommunikasjon og medbestemmelse
- Omstilling 2: Utvelgelse
- Omstilling og nedbemanning
- Personvern og personalopplysninger del 2
Relaterte fagområder
Ønsker du våre oppdateringer?
Ja, takk!
Vi i Ræder Bing brenner for faget vårt, og er levende opptatt av å dele kunnskap. Derfor vil vi oppdatere deg jevnlig med å sende siste faglige nytt samt invitasjoner til gratis seminarer. Fyll ut din kontaktinfo nedenfor og få tilsendt vårt nyhetsbrev.
Laster....