Hva gjør du med flinke ansatte som ikke kan oppføre seg?
19. mars 2024
Mange ledere opplever det enklere å gi tilbakemeldinger til ansatte som ikke presterer godt nok, enn til flinke ansatte som ikke oppfører seg bra eller sliter med samhandling. Her er det viktig å skille mellom behov for ekstra handlingsrom for noen, og krav til oppførsel på den andre siden. Hedvig Rognerud og Kari diskuterer.
Kontaktpersoner
Relaterte artikler
- Forslag om innstramning i adgangen til midlertidig ansettelser for praksisarbeid
- Hvordan beregner vi sykepenger – i arbeidsgiverperioden og etterpå?
- Hva skal til for at arbeidstaker har rett til sykepenger?
- Hjemmekontor - skadet under spisepausen
- Arbeidstid del 2
- Ulykker på hjemmekontor – dekkes det av yrkesskadeforsikring?
- Rekruttering - nyansettelser eller intern kompetanseheving?
- Alternativer til fast ansettelse – med særlig vekt på mulighet for innleie
- Oppsigelse – når jobben påvirkes av det man gjør på fritiden
- Chambers Employment 2024: A Chambers Global Practice Guide
Relaterte fagområder
Ønsker du våre oppdateringer?
Ja, takk!
Vi i Ræder Bing brenner for faget vårt, og er levende opptatt av å dele kunnskap. Derfor vil vi oppdatere deg jevnlig med å sende siste faglige nytt samt invitasjoner til gratis seminarer. Fyll ut din kontaktinfo nedenfor og få tilsendt vårt nyhetsbrev.
Laster....